အယူအဆ ဟူသည္ ပဋိပကၡေလာ(သုိ႕) ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမွဳ႕ေလာ….။
အယူအဆ ဟူသည္ ပဋိပကၡေလာ(သုိ႕) ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမွဳ႕ေလာ….။
ကမာၻေပၚ၌ တည္ရိွေနၾကေသာ သက္ရွိသတၱ၀ါမ်ား အနက္မွ လူ ဟု အမည္နာမ ပညတ္ခြင္႕ရၾကသည္႕ စာေရးသူတုိ႕သည္ စဥ္းစားေတြးေခၚတတ္ေသာ အသိတရားမ်ား မိမိတုိ႕ အသိညဏ္ထဲကုိ ၀င္ေရာက္လာခဲ႕သည္႕ အခ်ိန္မွစ၍ ေမွ်ာ္လင္႕ခ်က္၊ ရည္မွန္းခ်က္၊ဆႏၵ ၊ ခံယူခ်က္ ၊ ယူဆခ်က္ စေသာ စိတ္မွ ဆင္႕ပြား ျဖစ္ေပၚလာသည္႕ ခံစားမွဳ႕မ်ားကုိ ရင္းႏွီး လက္ခံက်င္႕သုံးလာခဲ႕ၾကပါသည္….။တတ္သိ နားလည္လာခဲ႕ ၾကပါသည္….။
အသိညဏ္တရားႏွင္႕ စိတ္မွ ပူးေပါင္း၍ ျဖစ္ေပၚလာေသာ အထက္ပါ ခံစားမွဳ႕မ်ားအနက္မွ…..စာေရးသူတုိ႕၌ လြဲမွားမွဳ႕ ဆုံးရွဳံးမွဳ႕ ၊ နစ္နာမွဳ႕ မ်ားကုိ အမ်ားဆုံးေပးႏုိင္ေသာ ခံစားမွဳ႕သည္ မိမိပုိင္အယူအဆ ဆုိေသာ “”တစ္ဦးပုိင္ သုံးသပ္မွဳ႕မ်ား”” ျဖစ္ပါသည္..။
“”အယူအဆ”” ဟူသည္ မူေသျပဌာန္းခ်က္ မရိွေသာ တိတိက်က် မရိွေသာ ၊ အေျခတက် ခုိင္ခုိင္မာမာ မသတ္မွတ္ထားေသာ
ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ သေဘာတရားမ်ဳိး ျဖစ္ပါသည္…။
လြတ္လပ္စြာ ဖန္တီးတည္ေဆာက္ႏိုင္ေသာ ကုိယ္ပုိင္လြတ္လပ္ခြင္႕ စိတ္ေနသေဘာတရားမ်ဳိးလည္း ျဖစ္ပါသည္….။
ထုိ႕ေၾကာင္႕……အယူအဆ တစ္ခုကုိ ႏုိင္ငံအလုိက္ ၊လူမ်ဳိးအလုိက္ ၊ ၿမိဳ႕ရြာအလုိက္ ၊ မိသားစု အလုိက္ ၊ ညီညႊတ္ေသာ အစုအဖြဲ႕ သေဘာမ်ဳိးႏွင္႕ က်င္႕သုံးလက္ခံလုိ႕ မရႏုိင္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္..။ က်င္႔သုံးႏုိင္ခဲ႕သည္ ဆုိလွ်င္ေတာင္….မိမိဆႏၵ မပါဘဲ တစ္စုံတစ္ခုေသာ ဖိအား အား မလြန္ဆန္ႏုိင္ျခင္းေၾကာင္႕သာ လက္ခံက်င္႔သုံးခဲ႕ရျခင္း ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္..။
အဘယ္႔ေၾကာင္႔ဆုိေသာ္ မၾကာေသးခင္ႏွစ္မ်ားကမွ ႏုိင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အေျပာင္းအလဲတစ္ခု ႀကံဳေတြ႕ခဲ႕ရေသာ “”ေဆာ္ဒီ”” ႏုိင္ငံတစ္ခုအတြင္းမွ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ ျဖစ္စဥ္ကုိ ၾကည္႕၍သိႏုိင္ပါသည္….။
ဌင္းႏုိင္ငံအတြင္း၌ ေနထုိင္ၾကေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ အစုိးရေဟာင္းလက္ထက္တြင္ ျပဌာန္းထားေသာ ဘာသာေရးတားျမစ္ခ်က္ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕တစ္ခုေၾကာင္႕ အိမ္မွ ျပင္ပသုိ႕ ထြက္မည္႕ ကိစၥမ်ဳိးရိွပါက အျပင္သြားလာႏုိင္ရန္အတြက္… ခႏၶာကုိယ္အား သူစိမ္းမ်ား ျမင္ေတြ႕ႏုိင္ျခင္းမရွိေစရန္…””ဆာရီ”” ဆုိေသာ ဘာသာေရးကုိယ္စားျပဳ ၀တ္ရုံအား….ဆံစ မွ ေျခဖ်ားအထိ လုံေအာင္ၿခဳံ၍ သြားလာ ရပါသည္…။
ထုိကဲ႕သုိ႕ သြားလာခဲ႕ရေသာအခ်ိန္ ၌ ဌင္းတုိ႕သည္ မိမိတုိ႕ ျပဳလုပ္ရေသာ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕ အမွဳကိစၥအား မိမိတုိ႕ ဆႏၵ
ေၾကာင္႕ေလာ…..မိမိတုိ႕ ႏွစ္ခ်ဳိက္ေသာ ဘာသာေရး အယူအဆေၾကာင္႕ေလာ…..ေ၀ခြဲမရႏုိင္ေလာက္ေသာ စိတ္တြင္း အယူအဆ မ်ားႏွင္႔ လက္ခံက်င္႕သုံးေနၾကပါသည္…။
ယင္းအခါ က ဌင္းတုိ႕ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕ အယူအဆသည္……ႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံ၏ ဘာသာေရး အယူအဆတစ္ခုကုိ ႏုိင္ငံတြင္းမွ
အမ်ဳိးသမီးထု အားလုံး လက္ခံက်င္႕သုံးေနၾကသေယာင္ ရွိခဲ႕ေသာ္လည္း………အစုိးရအေျပာင္းအလဲ ျဖစ္ၿပီးလာခ်ိန္တြင္ ယခင္အစုိးရ ေဟာင္း၏ ႏုိင္ငံတြင္း ခ်မွတ္ထားေသာ စည္းမ်ဥ္းအက္ဥပေဒမ်ားကုိ ေနာက္တက္အစုိးရမွ ျပင္ဆင္ေရးဆြဲခဲ႕ရာ ၌ ဌင္းႏုိင္ငံတြင္းေန အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕ က႑ပုံစံအားလည္း ျပင္ဆင္သတ္မွတ္ေပးခဲ႕ပါသည္….။
ထုိအခ်ိန္အခါ ၌ လြတ္လပ္ေသာ ၀တ္စားဆင္ယင္ခြင္႕ ရရွိသြားေသာ ဌင္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္……ယခင္ တစ္ႏုိင္ငံလုံးရိွ အမ်ဳိးသမီး
မ်ား ယူဆလက္ခံက်င္႕သုံးခဲ႕ရေသာ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕ ပုံစံႀကီးကုိ သိသာထင္ရွားေသာ မိမိပုိင္၀တ္စားဆင္ယင္ပုံ အယူအဆမ်ားႏွင္႕ လဲလွယ္ၾကပါေတာ႕ သည္….။ အတိတ္က “”ဆာရီ“” ၿခံဳ၍ လမ္းခရီး သြားလာခဲ႕ၾက ရေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္…. လြတ္လပ္ခြင္႕ရ ေသာ လက္ရိွကာလ ၌ မိမိတုိ႕၏ ဆႏၵအယူအဆ အေလွ်ာက္ အေနာက္တုိင္း ၀တ္စုံမ်ား ၀တ္ဆင္လုိ႕ တစ္မ်ဳိး……… ဂ်ဳိင္းျပတ္အက်ၤ ီ.. စကပ္တုိ ႏွင္႕ သြားလာလုိ႕ တစ္ဖုံ….အစုံစုံေသာ ၀တ္စားဆင္ယင္မွဳ႕ ေပါင္းစုံႏွင္႕ လမ္းမ်ားေပၚတြင္…. ေပါ႔ပါး လြတ္လပ္စြာ သြားလာလွဳပ္ရွားၾကပါေတာ႕၏….။
အထက္ပါျဖစ္ရပ္ႏွင္႔ ပါတ္သတ္၍ စာေရးသူ ဆုိလုိခ်င္သည္မွာ…..လူတစ္ဦတစ္ေယာက္၏ စိတ္၌ ထားရိွေသာ သူ၏ သေဘာထား အယူအဆအား အဘယ္သုိ႕ေသာ အေၾကာင္းႏွင္႕မွ် အမ်ားႏွင္႕ တူညီေအာင္ တာရွည္ ျပဳလုပ္၍ မရႏုိင္ျခင္းကုိ ျဖစ္ပါသည္…။ဘယ္လုိ ဖိအားႏွင္႕ တူည ီေအာင္စြမ္းေဆာင္သည္ ျဖစ္ေစ……လြတ္လပ္စြာ ေပါက္ဖြားရွင္သန္တတ္ၾကေသာ စာေရးသူတုိ႕၏ တစ္ဦးပုိင္ အယူအဆမ်ားကုိ ထိမ္းခ်ဳပ္ႏုိင္စြမ္းမရိွပါ….။ ထိမ္းခ်ဳပ္ရခဲ႕ သည္ ရိွေသာ္လည္း အေျခအေန အခ်ိန္အခါ ေပးလာေသာ အခါအခြင္႕တြင္ ယင္းအယူအဆကုိ ဖ်က္ခ်ဳိး၍ ကုိယ္႕အယူအဆ ကုိသာ လက္ခံက်င္႕သုံး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ၾကၿမဲ ျဖစ္ပါသည္…။
ကမာၻေပၚတြင္ လူသားဦးေရ သန္း(၆၀၀၀) ေက်ာ္ပါသည္…။ ထုိလူသား သီးေရ သန္း(၆၀၀၀) ေက်ာ္တြင္ အယူအဆေပါင္း သန္း(၆၀၀၀) ေက်ာ္ပါမည္….။ တစ္ဦးႏွင္႕ တစ္ဦး မတူည ီေသာ အယူအဆမ်ားႏွင္႕ စာေရးသူတုိ႕ ရပ္တည္ ရွင္သန္ေနၾကေသာ ……. ဤကမာၻေျမႀကီးေပၚတြင္ သေဘာထားကြဲလြဲမွဳ႕ စစ္ပြဲမ်ားသည္…ေန႕စဥ္ႏွင္႕အမွ် မည္သည္႕ ေနရာေဒသတြင္းမဆုိ ျဖစ္ေပၚလွ်က္ ရိွေနပါသည္….။ ကြဲလြဲျငင္းခုံ မွဳ႕ မ်ားစြာ ဒီအယူအဆမ်ားေၾကာင္႕ ျဖစ္ေပၚေနပါသည္….။ ဆုံးရွဳံးမွဳ႕မ်ားလည္း ရိွေနပါၿပီ… ထိခုိက္နစ္နာမွဳ႕မ်ား သည္လည္း အယူအဆမ်ားေၾကာင္႕သာ ျဖစ္ထြန္းလာခဲ႕ျခင္း ျဖစ္ပါသည္….။
ေကာင္းေသာ ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ားဘက္ ပုံေဖာ္ေသာ အယူအဆမ်ားထက္ မေကာင္းေသာ ပဋိပကၡမ်ား ျဖစ္ေပၚေစေသာ အယူအဆ မ်ားကုိ သာ ေတြ႕ျမင္ေနရပါသည္….။
အယူအဆ ဟူသည္ အထင္ျဖစ္ပါသည္….ထုိ အထင္အျမင္သည္ တစ္ဦးပုိင္ အယူအဆမွ စတင္ေပၚေပါက္ပါသည္….။ လူတစ္ဦးသည္ ကိစၥ အ၀၀အေပၚ ေ၀ခြဲဆုံးျဖတ္ရာ၌လည္း…….ကုိယ္၏ ဘ၀ျဖတ္သန္းရာ ခရီးတစ္ေလွ်ာက္မွ ရရွိေတြ႕ႀကံဳ ခံစားလာခဲ႕ ရေသာ အေတြ႕အႀကံဳ အျဖစ္အပ်က္မ်ားမွ တဆင္႕ မိမိတုိ႕သန္ရာ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ားကုိ ကုိင္ဆြဲကာ ကုိယ္႕၌လက္ရွိ ႀကံဳေတြ႕ေန ရေသာ ျဖစ္စဥ္မ်ားကုိ ေျဖရွင္းတတ္ၾကပါသည္….။
ယင္းကဲ႕သုိ႕ ေျဖရွင္းၾကရာတြင္….တစ္ဦးပုိင္အယူအဆ ကုိယ္စီထား၍ ကုိယ္ထင္ရာ ကုိယ္မွန္တတ္ေသာ လူႏွစ္ဦး ထိပ္တုိက္ေတြ႕ ကာ သေဘာထားအယူအဆ တစ္ခုအေပၚ ေဆြးေႏြးၾကရာ၌ ဌင္းတုိ႔ႏွစ္ဦး၏ မူေသလက္ခံထားေသာ သေဘာထား အတိမ္အနက္ အလုိက္ ယင္းေဆြးေႏြးပြဲ၏ အဆုံးသတ္ရလဒ္သည္…. ခန္႕မွန္းမရႏုိင္ေလာက္ေသာ ပဋိပကၡျဖစ္မွဳ႕မ်ားကုိ ဦးတည္ ျဖစ္ေပၚ ေစတတ္ ပါသည္..။ ထုိကဲ႕သုိ႕ ပဋိပကၡမ်ား ျဖစ္ေပၚေစရျခင္း အေၾကာင္းအရင္းသည္…..ကုိယ္ထင္ရာ ကုိယ္မွန္တယ္ ထင္ေသာ အယူအဆ မ်ား ေၾကာင္႕ ျဖစ္ပါသည္….။ ကုိယ္႕၏ အယူအဆ ျပင္းထန္လွ်င္ ျပင္းထန္သည္႕အေလွ်ာက္ ေနာက္ဆက္တြဲ ပဋိပကၡသည္လည္း ႀကီးထြားျမင္႕မား လာတတ္စၿမဲလည္း ျဖစ္ပါသည္…။
ကမာၻေပၚ၏…..ႏုိင္ငံတုိင္းရွိ ရုပ္၀ါဒ၊ နာမ္၀ါဒ၊ ဘုရားမဲ႕၀ါဒ၊ ဘုရားရွိ ၀ါဒ၊ ျဖစ္တည္မွဳ႕ ပဓာန ၀ါဒ ႏွင္႕ အႏွစ္သာရ ပဓာန ၀ါဒ၊
ပုဂၢလ ဗဟုိျပဳ၀ါဒ ႏွင္႕ လူမွဳဘ၀ ဗဟုိျပဳ၀ါဒ—–စသျဖင္႕ေသာ ၀ါဒမ်ား ျဖစ္ေပၚလာခဲ႕ ရျခင္းသည္လည္း……အထက္ကဆုိခဲ႕ သည္႕
အတုိင္း လြတ္လပ္ေသာ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ားမွ သေႏၶတည္ ျဖစ္ေပၚလာခဲ႕ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္….။
၀ါဒစြဲမ်ား၏ မူရင္းဇစ္ျမစ္ အဇၽြတၱသည္… လြတ္လပ္စြာ ေတြးထင္ခြင္႕ ရိွေသာ တစ္ဦးပုိင္ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ားမွ စပါသည္….။
ထုိ႕ေၾကာင္႕….မိမိတုိ႕ ၀ါဒ အယူအဆအလုိက္ အေတာမသတ္ႏုိင္ေသာ အျငင္းပြားမွဳ႕ စစ္မ်က္ႏွာမ်ားကုိ ကမာၻအႏွံ႕အျပားေသာ ေနရာ ဌာနမ်ား၌ ေတြ႕ျမင္ေနရျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္…။တခ်ိဳ႕ေဒသမ်ား….တခ်ဳိ႕ အသင္းအဖြဲ႕မ်ား….တခ်ဳိ႕လူပုဂၢိဳလ္မ်ားတြင္ ဆုိလွ်င္.. မည္မွ်အထိ ဌင္းတုိ႕၏ ခံယူခ်က္အယူအဆမ်ား ျပင္းထန္ပါသနည္း….ဟု ဆုိရလွ်င္ မိမိအယူအဆအတြက္ ကုိယ္၏အသက္ကို စြန္႕လႊတ္ၾကသည္အထိ ျပင္းထန္စြာ သက္ေသမ႑ိဳင္ျပဳ ေဆာင္ရြက္တတ္ၾကပါသည္….။
(ဥပမာ ။)…..အေတြးအေခၚ ပညာရွင္ “”ေဆာ႕ခေရးေတးလ္“” (ဆုိကေရတီး) ကုိၾကည္႕ပါ….သူ၏ “”အမွန္တရားအေပၚ ထားရွိေသာ သီအုိရီ..“” အယူအဆတစ္ခု အား ဌင္း၏ တန္ဖုိးရိွေသာ အသက္ခႏၶာႏွင္႕ လဲလွယ္သြားခဲ႕ပါသည္…..။
ယင္းကဲ႕သုိ႕ေသာ လူသားတုိ႕၏ ထင္ျမင္ဆြဲကုိင္ေသာ အယူအဆမ်ားအေပၚ တခုတ္မက္မက္ ေတြးထင္လုပ္ေဆာင္ေနၾကျခင္းကုိ– ျပင္သစ္စာေရးဆရာႀကီး–“”အဲလဘတ္ကမ်ဴး..“” က ဤသုိ႕ဆုိခဲ႕ ဖူးပါသည္…။
“”ေနစၾကာ၀ဠာထဲတြင္ ေနသည္ ဗဟုိခ်က္ျဖစ္သည္ ဟူေသာ သိပၸံအယူအဆကုိ ထုတ္ေဖာ္တင္ျပခဲ႕ေသာေၾကာင္႕ ………. “”ေဂ်ာ္ဒန္ႏုိဘရူႏုိ“” သည္ ကားစင္တင္၍ မီးရွဳိ႕သတ္ျခင္း ခံခဲ႕ရသည္…..“”ဂယ္လီလီယုိ“” ကမူ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္ ခဲ႕သည္…။ ကၽြန္ေတာ္အျမင္အရ “”ဂယ္လီလီယုိ“” မွန္သည္။ စၾကာ၀ဠာ၏ ဗဟုိခ်က္သည္ ေနျဖစ္ေစ၊ ကမာၻျဖစ္ေစ—လူ၏စိတ္၌ ၀ိဘာဂ(၉) ခု ရိွ သည္ျဖစ္ေစ၊ ၀ိဘာဂ(၁၂)ခု ရိွသည္ ျဖစ္ေစ…ဌင္းအယူအဆဆုိင္ရာ အေၾကာင္းအခ်င္းရာမ်ားသည္….လူ႕အသက္တစ္ေခ်ာင္းႏွင္႕လဲ ရေလာက္ေအာင္ မထုိက္တန္ေခ်……“”
ဟု….ျပင္သစ္စာေရးဆရာႀကီး…“”ကမ်ဴး“”က ဌင္း၏ သေဘာထားကုိ ႏုိင္ငံပိုင္ စာတမ္းတစ္ေစာင္၌ ထုတ္ေဖာ္ေရးသားခဲ႕ ပါသည္…။
(စားေရးသူ အေနႏွင္႕ကေတာ႕ မည္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကုိမွ် စာေရးသူ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္အား ဗဟုိျပဳ၍တုိင္းတာေဆြးေႏြး ေ၀ဖန္မွဳ႕မ်ား မျပဳခဲ႕ပါ..။သုိ႕ေသာ္လည္း မွားယြင္းေသာ အယူအဆမ်ားထား၍ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ အယူအဆအမွား မွ အမ်ားဆီ ကူးေျပာင္း လြဲမွား ထင္ျမင္ေစႏုိင္ေသာ အယူအဆအမွားမ်ား ျဖန္႕ေ၀ေနေသာ သူမ်ား ေတြ႕လွ်င္ေတာ႕ ေစတနာအရင္းတည္ေသာ အျပဳသေဘာေဆာင္ ေ၀ဖန္မွဳ႕မ်ဳိးႏွင္႕ ေဆြးေႏြးပါသည္…။ ထုိကဲ႕သုိ႕ စိတ္မ်ဳိးထား၍ စာေရးသူ ဘက ္မွ ေဆြးေႏြးလာျခင္းကုိ တစ္ဖက္မွလက္မခံလုိေသာ သေဘာ၊ ပဋိပကၡ တစ္ခုဆီ ဦးတည္လာေနျခင္း သေဘာမ်ား…ျမင္လာ ရိွလာခဲ႕လွ်င္ေတာ႕ စာေရးသူ၏ ဌင္းႏွင္႕ေဆြးေႏြးျခင္း အမွဳကိစၥအား ေခတၱဆုိင္းျပီး——ဆက္လက္၍ ဤေဆြေႏြးမွဳ႕အား ျပဳလုပ္ရန္ သင္႕မသင္႕ စဥ္းစား သုံးသပ္ပါသည္…။ဌင္း အေၾကာင္းအရာကိစၥသည္….လူမ်ဳိး၊ ဘာသာ ၊ သာသနာ ၊ စာေပအနာဂါတ္ အတြက္ မဟုတ္လွ်င္ ဆက္ လက္ ေဆြးေႏြးျခင္း မျပဳေတာ႕ပါ…….သုိ႕တည္းမွမဟုတ္ အထက္က ဆုိခဲ႕ေသာ အေၾကာင္းအခ်င္းအရာမ်ားႏွင္႕ ညိစြန္း ပါတ္သတ္ေနသည္ ဆိုလွ်င္ေတာ႕ ….ယင္းေဆြးေႏြးမွဳ႕ ကိစၥသည္ ပဋိပကၡတစ္ခု အသြင္ ေျပာင္းလာႏုိင္လင္႕ကစား ထုိသူအားအမွန္ျပႏုိင္ရန္….
အမွန္ျမင္ႏုိင္ရန္ စာေရးသူ တစုိက္မတ္မတ္ လုံ႕လျပဳ၍ ႀကိဳးစားပါလိမ္႔မည္..။ ဒါသည္….စာေရးသူ၏ အယူအဆႏွင္႕ ပါတ္သတ္ေသာ သေဘာထား ရွင္းတန္း
ျဖစ္ပါသည္…။ စကားခ်ပ္။)
ဤေဆာင္းပါး၌ စာဖတ္သူ၏ အသိတရားသုိ႕ ဆုိလုိ အသိေပးခ်င္ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္အား အခ်ဳပ္ဆုိရလွ်င္…… အယူအဆ တုိင္းတြင္ သူ႕အယူအဆ သတ္မွတ္အဆင္႕ အတန္းအလုိက္ စံႏွဳန္းကန္႕သတ္ခ်က္မ်ား ရိွပါသည္….။ အယူအဆတုိင္းအား ေနရာတုိင္း၊ ျဖစ္ရပ္တုိင္း၊ လူတုိင္းကုိ တုိင္းတာ၍ မရပါ…..။ အယူအဆတုိင္းကုိ မူေသ တသမတ္တည္းထား၍ ျပႆနာ ကိစၥတုိင္းအား မေျဖရွင္းေစ လုိပါ…..။
ကုိယ္သိေသာ ကုိယ္႕ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္သည္ အျခားတစ္ပါးသူ ေတြးထင္ယူဆထားေသာ ထင္ျမင္ခ်က္ႏွင္႕ မတူညီႏိုင္ပါ…။ မတူညီရာ အယူအဆ(၂) ကုိ ခ်၍ တုိင္းတားမွဳ႕ စံႏွဳန္းထုတ္ၾကည္႕မိလွ်င္ အေကာင္းဘက္ ဦးတည္ေသာ ရလဒ္ေကာင္းမ်ား ရရိွဖုိ႕ထက္ ႀကီးမားရွဳပ္ေထြးေသာ ပဋိပကၡႀကီးမ်ားသာ ရရွိလာၾကပါလိမ္႕မည္….။
ထုိ႕သုိ႕အခါမ်ဳိးတြင္ မလုိလားအပ္ေသာ ျပႆနာမ်ားကို အက်ဳိးမရိွေျဖရွင္းေနေသာ လူမ်ား ျဖစ္သြားၾကပါမည္….။ ထုိ႕ေၾကာင္႕ အယူအဆတစ္ခု မိမိ၏ အသိတရားတြင္ ရရိွလာခဲ႕ၿပီ ဆုိပါလွ်င္—–ဌင္းအယူအဆအား ရရိွသည္႕ အခ်ိန္မွ စ၍ ကုိယ္႕အေတြးအေခၚ၌ ပိတ္ေလွာင္ မထားပါႏွင္႕……ဌင္း အယူအဆအား ထပ္မံ ေတြ႕ရိွလာမည္႕ သေဘာတရားအသစ္မ်ားႏွင္႕ လဲလွယ္ႏုိင္ရန္ အၿမဲဖြင္႕ ထား ေပးပါ…။
အယူအဆတစ္ခု အား ဆြဲကုိင္ပိတ္စုိ႕ ထားေသာသူသည္ ေရတြင္းတစ္တြင္း၏ ေအာက္ေျခမွ အေပၚတြင္း၀သုိ႕ ေမာ႕ၾကည္႕ေန ေသာသူႏွင္႕ တူ၍…..
အယူအဆ တစ္ခုအား ထပ္မံေတြ႕ရွိလာမည္႕ သေဘာတရားမ်ားႏွင္႔ ဖလွယ္ႏုိင္ရန္ ဖြင္႔ထားေသာသူသည္….ေရတြင္း အေပၚ ႏွဳတ္ ခမ္း၀၌ မတ္မတ္ရပ္ကာ ပါတ္၀န္းက်င္၌ ရိွေသာ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာ အထက္ေအာက္ ျမင္ကြင္းမ်ားကုိ ၾကည္႕ရွဳ႕ျမင္ႏုိင္စြမ္းရိွေသာ အျမင္က်ယ္သူ တစ္ဦးႏွင္႕ တူပါသည္….။
ထုိ႕ေၾကာင္႕……စာေရးသူ၏ စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ား….ယခုေရးသားေသာ ေဆာင္းပါးအား ဖတ္၍——မိမိတုိ႕ ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္ တြင္ ေတြ႕ႀကံဳလာရမည္႕ တစ္ဦးပုိင္ အယူအဆတုိက္ပြဲ ပဋိပကၡမ်ားကုိ မွန္ကန္ေသာ အသိ ၊ အျမင္ ၊ အေတြးအေခၚ ၊ အယူအဆမ်ားႏွင္႔ အျပဳသေဘာေဆာင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမွဳ႕မ်ားဆီ ေက်ာ္လႊား ျဖတ္သန္း ေရာက္ရွိႏုိင္ၾကပါေစ…….။
ကႀကီး။(၇.၉.၁၁)[email protected] 5;00pm