Professional Authors

နားစည္ကုိထြင္းႏွလုံးသားအတြင္း၀င္ ေသြးေၾကာထဲမွာလွည္႔ပါတ္ ဦးေႏွာက္မွာရပ္တန္႔ေနေသာ အပုိင္း 8

စတီရီယုိေတးဆုိတဲ႔ ဂီတထဲမွာလည္း ကုိယ္ပုိင္သံစဥ္ ရယ္ ေကာ္ပီရယ္ဆုိျပီးလုိင္းကြဲ ၾကပါေသးတယ္။ တစ္ခ်ဳိ႕ကေတ႔ာ ေကာ္ပီသက္သက္ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ႔ နွစ္မ်ဳိးလုံး တစ္ခ်ဳိ႔ကေတာ႔ ကုိယ္ပုိင္သံစဥ္ကလြဲရင္ နုိးပါေပါ႔၊ ဒီအထဲမွာမွ တစ္ခ်ဳိ႕ကေတာ႔ စတီရီယုိေရာ မုိႏို္ေရာပါ အကုန္ႏွစ္မ်ုဳိးလုံး ဆုိႏို္င္တဲ႔သူေတြေပါ႔။ ဒီေကာ္ပီဆုိတာနဲ႔ေျပာစရာေလးတစ္ခုကေတာ႔ “ျမ၀တီမင္းၾကီး ဦးစ “တုိ႔ ” ျပင္စည္မင္းသား”တုိ႔လို ျမန္မာသီခ်င္းၾကီး အစကနဦးက လူေတြေရးတဲ႔သီခ်င္းမွာလဲ ” ယုိးဒယား ဖိန္းခ်ားသီခ်င္း”ဆုိတဲ႔ သံစဥ္အလုိက္တုိ႔ “ခရစ္ယာန္ဓမၼေတး “အလုိက္ေတြကုိယူလုိ႔ သုံးဘူးပါတယ္။ ေနာက္ စစ္ျပီးေခတ္မွာေရာ လြတ္လပ္ေရးရျပီးေခတ္မွာေရာ သီခ်င္းေတြမွာလဲ ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြကုိေတြ႔ရပါတယ္။ ဥပမာေျပာရရင္ “ပန္းျမဳိင္လယ္ ယုိးဒယား ” ၊” ျမပန္းေခြ” ၊” စကားတကၠသို္လ္”၊ ” တစ္ေန၀င္ေသာ္” ၊ ” လြမ္းေငြ႔ေ၀ေ၀(ေရႊျပည္ေအး)”၊ပယင္းေရာင္ ရုပ္ရွင္ကားထဲက ဇာတ္၀င္ေတး ” အုိကြယ္သူေလး ေရွာင္ေျပးလုိ႔ပုန္းရက္တယ္”ဆုိတဲ႔သီခ်င္းတုိ႔ “စိန္ၾကည္ေနာ္ စိန္ၾကည္ေနာ္ လင္ယူပက္စက္သည္ မာစတာက တုိက်ဳိျပန္ ဗုိက္တစ္လုံးနဲ႔က်န္ “တုိ႔ ” အုိဗလာဒီ အုိဗလာဒ “ဆုိတဲ႔သီခ်င္းမ်ဳိးေတြေပါ႔။ ေကာ္ပီဆုိတာလဲ ေရွးကတဲကရွိခဲ႔တာပါလုိ႔ေျပာခ်င္တာပါ။ ဒါက ၾကံဳလုိ႔သိဘူး ၾကားဘူးတာေလးေတြမုိ႔လုိ႔ေျပာျပတာပါ။ က်ေနာ္႔ေတးသံသြင္းလုပ္သက္ (11)ႏွစ္အတြင္းမွာ ေပၚလာျပီး ခဏေလးနဲ႔ေပ်ာက္သြားတဲ႔ အဆုိေတာ္ေတြေရာ ျဖည္းျဖည္းမွန္မွန္ေလးနဲ႔ သြားေနတဲ႔သူေရာ အေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႔ရပါတယ္။ ေနာက္ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအလုိက္ ေျပာင္းလဲလုိ႔လက္ခံလာတဲ႔ဂီတပုံစံေလးကိုလဲေတြ႔ရပါတယ္။ အရင္က စတီရီယုိအဆုိေတာ္ေတြက ျမန္မာသံမုိႏိုသီခ်င္းေတြကို ေတာသီခ်င္းေတြဆုိျပီးပစ္ပယ္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ထူးျခားတာက ျမန္မာသံစဥ္တစ္ေခတ္ျပန္ထလာတဲ႔အခ်ိန္မွာ အရင္က ဘုိသီခ်င္းေကာ္ပီအဆုိေတာ္ ေတြေတာင္ ျမန္မာသံစဥ္ကုိ မက္မက္စက္စက္ ေျပာင္းဆုိလာတာကိုေတြ႕ရေတာ႔”ထူးေထြသည္႔အံ႔ရာေသာ္”လုိ႔ေတာင္ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ သူမ်ားေတြထက္ထူးတယ္လုိ႔ ေျပာေျပာ ပါရမီရွင္လုိ႔ဘဲဆုိ ဆုိ ေတာ္တယ္လုိ႔ဘဲေျပာေျပာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ သီခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာတင္မက ပုံစံအမ်ဳိးမ်ိဳးနဲ႔ဆုိႏိုိင္သူေတြထဲမွာအထူးျခားဆုံးေသာအဆုိရွင္ ကိုေျပာရမယ္ဆုိရင္ျဖင္႔ မလုိအပ္တဲ႔ အသုံးမက်တဲ႔ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ေနၾကရတဲ႔ ေခတ္ရဲ႕သားေကာင္ျဖစ္ခဲ႔ရတဲ႔အတြက္ တကၠသိုလ္ဆရာမဆုိတဲ႔ရာထူးကုိ စြန္႔လႊတ္လုိ႔ ဂီတေလာက မွာ ယေန႔အထိ စြဲျမဲစြာေလွ်ာက္လွမ္းေနဆဲျဖစ္တဲ႔ “မ်ဳိးမ်ဳိး ” တုိ႔ ” သံသာ၀င္း” တုိ႔ရဲ႕ေမေမ ျဖစ္သူသီခ်င္းကုိလဲ ကိုယ္တုိင္ေရးႏုိ္င္သူ “ႏြဲ႔ယဥ္၀င္း “ပါ၊ လူၾကဳိက္မ်ားလူတုိင္းပါးစပ္ဖ်ားမွာ ရွိခဲ႕တဲ႔ ” ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ ” ၊” ေမျမဳိ႕သို႔မဟုတ္ျပင္ဦးလြင္”ကစလုိ႔ စတီရီယုိေခတ္ဦးမွာ ဂ်င္မီဂ်က္တုိ႔ စုိးပုိင္တုိ႔နဲ႔ စုံတြဲသီခ်င္းေတြ ဆုိေနရင္းက “တစ္လုံးႏွစ္လုံးစာစီကုံး “လုိျမန္မာသံသီခ်င္းမ်ဳိးနဲ႔လဲ ေအာင္ျမင္ျပန္ေသးတယ္။ ” ဘယ္ရီးစားကုိအခ်စ္ဆုံးလဲ”တုိ႔ “မနဲ႔ေမာင္ “တုိ႔ “ပုဆုိးနဲ႔တုိက္ပုံ၀တ္လာပါ “တုိ႔နဲ႔ေခတ္လည္မွာေအာင္ျမင္ျပန္သလုိ အခုေခတ္မွာလဲ “ေရႊပင္လယ္ “တုိ႔ “ယေန႔မွစ၍ႏွစ္တရာတုိင္” တုိ႔နဲ႔သမီးနဲ႔အျပဳိင္”ရွင္္ဘုရင္ေလး”နဲ႔ေခတ္မွီေနပါေသးတယ္။ ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ႔ အခုတုိင္ ကန္းထရီးစတုိင္ နဲ႔ လူငယ္ေတြနဲ႔အျပဳိင္ခ်ဲေနႏိုင္ေသးတဲ႔ ” ေမာင္ျငိမ္းခ်မ္းေခၚ စုိးပုိင္”ပါ။ စတီရီယုိေခတ္ဦးအစမွာ ေအာင္ျမင္ေသာသီခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာကုိ တကုိယ္ေတာ္ေရာ စုံတြဲေတးေပါင္းမ်ားစြာကို ကုလားသီခ်င္းအလုိက္ေရာ ဘုိသီခ်ငး္အလုိက္ေတြကုိေရာ ကိုယ္ပုိင္သံစဥ္ေတြကိုေရာ ဆုိထားပါတယ္။ ေနာက္ သည္ဂီတေလာက ကေန ခဏေလးေပ်ာက္ကြယ္သြားရာကေန ရြက္၀ါေတးသံသြင္းကေနျပီး ေမရြက္၀ါနဲ႔တြဲလုိ႔ စုိးပုိင္ရဲ႕ပထမသီခ်င္းမ်ားဆုိျပီး ျပန္လည္သီဆုိရာက ပရိသတ္ျပန္လည္လက္ခံေရနရာကေန ” အနီးဆုံးလူ” တုိ႔ “ျပည္႔စုံပါေစ”တုိ႔နဲ႔ဒီဘက္ေခတ္အထိေအာင္ျမင္လုိ႔ စင္ေပၚမွာခုထိေတြ႔ႏုိင္ပါေသးတယ္။ ေနာက္ထပ္တစ္ေယာက္ကေတာ႔ လူေလာက ကိုစြန္႔ခြာသြားတာ မၾကာေသးတဲ႔ ” ဘုိထီးေခၚ စုိင္းထီးဆုိင္” ပါ။ စုိင္းခမ္းလိတ္ေရးတဲ႔ ရုိးစင္းတဲ႔စာသားေလးေတြနဲ႔ကုိယ္ပုိင္သံစဥ္ေပါင္းစပ္လုိ႔ ထူးျခားေအာင္ လုပ္နုိင္တဲ႔ ျမန္မာစကားမပီတစ္ပီနဲ႔ဆုိလုိ႔ လူငယ္လူၾကီးမေရြးရင္ထဲကုိသူ႔သီခ်င္းေလးေတြေနရာယူထားခ်ိန္မွာ အားလုံးနဲ႔ေ၀းတဲ႔ေနရာေလးဆီကုိယာယီေရာက္သြားပါတယ္။ အဲဒီက အျပန္မွာ ” လူၾကမ္းမင္းသား “က ေနျပန္လည္အစျပဳလုိ႔ ပလက္ေဖာင္းမင္းသားကုိေန႔သစ္ေလးမွာ အခ်စ္အတြက္တဖန္ေမြးဖြားျခင္းဆုိတဲ႔သီခ်င္းနဲ႔အတူ ေနာက္တၾကိမ္ျပန္လုိ႔၀င္ေရာက္လာပါတယ္။ ရာသီေျပာင္းခ်ိန္၊ေမာင္႔အရုိင္းပန္း၊ရန္ကုန္မွာသာတဲ႔လ ေရဒီယုိကမာရြတ္စတဲ႔ သီခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာကေန ေလညာအရပ္က အခ်စ္ဆုိတဲ႔ သီခ်င္းနဲ႔အတူ မလွေပမဲ႔သဘာ၀မင္းသားအျဖစ္ဗြီဒီယုိဇာတ္လမ္းမွာမင္းသား အျဖစ္ေတာင္ေအာင္ျမင္ခဲ႔ဘူးပါတယ္။ ေနာက္ပုိင္းေအာင္ျမင္႔ခဲ႔တဲ႔သီခ်င္းေတြကေတာ႔ ပါပီမ တုိ႔ ေလ်ာ႔ၾကဳိးကုန္ခ်ိန္တုိ႔ျဖစ္ပါတယ္။ သူတုိ႔လုိဘဲ တေၾကာ႔ျပန္ေအာင္ျမင္သူတစ္ေယာက္ကေတာ႔ အဆုိေတာ္မင္းသား ကြယ္လြန္သြားရွာျပီျဖစ္တဲ႔” လႊမ္းမုိး “ပါ။ စတီရီယုိေတးေခတ္လယ္မွ စုိင္းခေမာက္ဆုိင္ဆုိျပီးထီးဆုိင္ကုသေရာ္သလုိနာမည္နဲ႔ ဆုိခဲ႔ဘူးသူလဲျဖစ္ပါတယ္။ (ဆရာမ၊ လမ္းနံေဘးနားက ပန္း ။ နီနီညဳိညဳိကုိကုိ ၊ ဂစ္တာတီးတဲ႔ေကာင္ေလး၊ ) (မနွင္းဆီအတြဲလုိက္သီခ်င္းမ်ားနဲ႔ ေအာင္ျမင္ေနရာကေန ေပ်ာက္ကြယ္လုနီးပါးျဖစ္သြားရာကေန သူ႔ဇနီးျဖစ္သူ မုိ႔မုိ႔ျမင္႔ေအာင္နဲ႔တြဲလုိ႔ ျမန္မာသံအလုိက္ (ကတၱီပါဘိနပ္စီးေရႊထီးေဆာင္း)ဆုိတဲ႔သီခ်င္းေတြ ေအာင္ျမင္ျပီးသားသီခ်င္းေတြကုိပုံစံသစ္နဲ႔ျပန္ဆုိ ျပီးတစ္ေက်ာျပန္အလာမွာ(ပဲျပဳတ္သယ္မထား၊ကံ႕ေကာ္ျမဳိ႕ေတာ္၊ကိုေပါ)သီခ်င္းေတြနဲ႔ုျပန္လည္ေအာင္ျမင္လာျပီး (မုိးစက္တင္ေလ ၊အခုေတာ႔ပါးစပ္ရာဇ၀င္ေလးျဖစ္ခဲ႔ျပီ၊ဟသၤာတုိ႔ရ႕ဲနန္းေတာ္ေရွ႕၊ေမာင္ေမးမယ္ေမ၊ခုိးလုိးခုလု)ေတြနဲ႔ ေအာင္ျမင္မူ႔အရွိန္ျမင္႔ေနတုနး္မွာ (ပြဲၾကဳိက္ခင္)(ခ်စ္ၾကိဳးမဲ႔ေလတံခြန္)စတဲ႔ျမန္မာသံစဥ္သီခ်င္းေတြနဲ႔ထပ္ဆင္႔လုိ႔သရဖူေဆာင္းသြားသူပါဘဲ။ ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ႔ ထီးဆုိင္နဲ႔အတူတူ တစ္ျပဳိင္ထည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာ ရုပ္ရွင္မင္းသားေဇာ္၀မ္းပါဒ သူကေတာ႔ အျပင္ေလာက ကိုေရာက္ေရာက္ခ်င္းဘဲ 1980ခုႏွစ္ ျမဳိ႕မ သၾကၤန္သီခ်င္းမ်ားနဲ႔ျပန္လည္ေအာင္ျမင္ရာကေန ေမာင္ေၾကးမုံေရးျပီး ေမဆြိနဲ႔အတူတြဲလုိ႔ (မိစိမ္းကားရဲ႕မာယာေတာ) စီးရီးကေန ျပန္လည္ေအာင္ျမင္လုိ႔လာပါတယ္။ အဲဒီကေနစျပီး ျမန္မာသံေတးသီခ်ငး္ဆီးရီးစ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ဆုိခဲ႔ျပီး ႏွစ္တုိင္းတုိ္င္း သၾကၤန္ေရာက္တုိင္း သူ႔သီခ်င္းမ်ားနဲ႔သာ ႏွစ္သစ္ကုိ ၾကဳိဆုိရတာမုိ႔ (သၾကၤန္မင္းသား)ၾကီးလုိ႔ေတာင္နာမည္တစ္လုံးနဲ႔ေနႏိုင္ခဲ႔ေပမယ္႔ အခုေတာ႔လူ႔ေလာက ကုိ ထီးဆုိင္ နဲ႔ အတူ စြန္႔ခြာသြားၾကျပီျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထူးျခားသူတစ္ေယာက္ကေတာ႔ ထီးဆုိင္နဲ႔အျပဳိင္ေပၚလာျပီး တရုပ္သီခ်င္းအလုိက္ရွမ္းသီခ်င္းအလုိက္ေတြနဲ႔ ေအာင္ျမင္သူ စုိင္းဆုိင္ေမာ၀္ပါ။ သူကေတာ႔ဂီတေလာက ကုိစြန္႔ခြာလုိ႔ ကားသမားအျဖစ္ဘ၀ကုိ ႏွစ္ျမဳတ္ေနရာကေန ျမန္မာသံစဥ္ခိ်ဳခိ်ဳေလးေတြေခတ္စားလာခ်ိန္မွာ (စိမ္းဆုိမွစိမ္းရက္သူၾကီးရယ္တုိ႔ ေမရယ္အထင္ေတာ႔မလြဲလုိက္နဲ႔အု႔ံး စာလႊာမ်ားမေရာက္လာခဲ႔ရင္တုိ႔ အေျခမဲ႔ေမာင္႔ဘ၀ရဲ႕ရင္ခြင္ငယ္ထဲမွာ ဘယ္သူခုိ၀င္ေမွးစက္ခ်င္မွာလဲတုိ႔ ၊ ခ်ဳိင္႔ေတြက ေပါေပါ လမ္းေတြကဆုိးဆုိး ေဇာေခြ်းေလးမ်ားျပန္ေနေအာင္ေမာင္းတယ္တုိ႔၊ အလြမ္းေပးမသြားနဲ႔ အလြမ္းေပးမသြားနဲ႔နန္းရယ္တုိ႔၊ ဒီေခါက္ဆြဲေကာင္းလုိ႔လဲစားတာပါ ေကာင္မေလး ေခ်ာလုိ႔လဲၾကည္႔တာပါတုိ႔၊ ဌာေနကုိေမာင္ေလျပန္ရေတာ႔မယ္ ေမာင္သိပ္ခ်စ္တဲ႔စိမ္းရယ္………..ဆုိတာေတြနဲ႔တစ္ေက်ာ႔ျပန္ဖမ္းစားခဲ႔ပါတယ္။ ေနာက္ ကန္႔ေကာ္ေတာ ေတးသံသြင္းပုိင္ရွင္ ျဖစ္သူ က႔႔ံေကာ္ေတာမ်ဳိးေအာင္ကေတာ႔ တရုပ္သီခ်ငး္အလုိက္ေတြနဲ႔စတင္ေအာင္ျမင္ခဲ႔သူျဖစ္ျပီး (စာေရးလုိက္ပါတယ္ မိစံေရ ဆုိျပီး မိစံသီခ်င္းမ်ားနဲ႔ေအာင္ျမင္ခဲ႔သူျဖစ္တဲ႕အျပင္ မ်က္လုံးေပါင္းတစ္ေထာင္လုိသီခ်င္းမ်ား တူေသာအက်ဳိးေပးပါေစသီခ်င္းမ်ား အလုိက္သင္႔ေမာင္ဘဦးလုိသီခ်င္းမ်ား ရင္ကုိေအးျမရေစသားလုိ အေတြးရသပါတဲ႕သီခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔အာင္ျမင္ခဲ႔ပါတယ္။ ေနာက္ ဟုိးေခတ္ဦးအစကေန ဂီတေလာက ကို (အုံးသီးေပါင္မုန္႔ ပဲေပါင္မုန္႔)တုိ႔ပုိင္ရွင္ ေဂ်မီအေဖ အခုဒါရုိက္တာလုပ္ရင္းေၾကာ္ျငာသီခ်င္းေတြကုိ သူမ်ားနဲ႔ မတူေအာင္ သီဆုိနုိင္သူ သူကေတာ႔ဒီဘက္ေခတ္က လူငယ္မ်ားၾကားမွာ (ခ်စ္ၾကိဳးေခြ၊ ျဖဴျဖဴဘယ္မွာလဲ၊ေခါင္းေလာင္းေလးေတြျမည္ေနျပီ )အျပင္ ဂႏၳ၀င္တြင္တဲ႔ (မင္း…ျမန္မာ) သီခ်င္းကုိ ေရးဖြဲ႔ထားတဲ႔ ေအာင္ကုိလတ္ပါ။ သူတုိ႔နဲ႔ေခတ္ကတည္းက စတင္လုိ႔ သီခ်င္းေအးေအးေလးေတြကုိ လူမသိ သူမသိ အသံတုန္တုန္နဲ႔ဆုိေနရာကေန (ေႏြ၊ေႏြသာဆုိရင္မွာျပာ၊ဒီဇင္ဘာနံနက္ခင္း)သီခ်င္းမ်ားနဲ႔ေအာင္ျမင္လာတဲ႔ ဗစ္တာခင္ညဳိ နာမယ္ေက်ာ္ ရု႔ပ္ရွင္သီခ်င္း (ဘယ္ပန္းခ်ီေရးလုိ႔မမွီ)သီခ်င္းနဲ႔ေအာင္ျမင္ျပီး (ခ်စ္အကၡရာ ၊ အေ၀းေျပး)သီခ်င္းေတြနဲ႔ျပန္ျပီးလူေတြအသိအမွတ္ျပဳရတဲ႔ အယ္လ္ခြန္းရီကုိ တြဲေခၚခဲ႔တဲ႔ တကၠသိုလ္ေအးေမာင္ ပေလးဘြဳိင္တစ္ေခတ္ကို ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြနဲ႔ ပန္းသီးဖီလင္တုိ႔ ပင္လယ္ျပင္မွာ သေဘၤာေမွာက္ျခင္းတုိ႔ သီခ်င္ေလးေသရင္လုိက္လုိ႔ေသမယ္တုိ႔ သီခ်င္းေတြနဲ႔ေအာင္ျမင္ထားရာကေန သီခ်င္ေဟာငး္မ်ားကို အလြမ္းေျပတီးထားတာကုိ တိတ္ေခြအျဖစ္ထုတ္လုိက္တာကေန ျပန္လည္လုိ႔တစ္ေက်ာ႔ျပန္ျပီး ေအာင္ျမင္ထားတဲ႔အျပင္ နာမယ္ ေက်ာ္ သီခ်င္းလမ္းဆက္ေလွ်ာက္မယ္ တင္မကေသးပါ (သူဟာအျဖဴဆုိကုိယ္က အမဲ၊သုံးရာသီခ်စ္သူ၊ကြာေစ႔အခ်စ္။ရန္ျဖစ္ျပီးေတာ႔တုိ႔ျပန္ခ်စ္။ေလယာဥ္အမွတ္ub 403တုိ႔ ခ်စ္ရမက္တုိ႔ ဂ်စ္ပဆီမုိးတိမ္တုိ႔ အ၀ါေရာင္လမ္းကေလးတုိ႔ နဲ႔ေအာင္ျမင္တာေတာင္မေက်နပ္ေသးဘဲ တပင္တုိင္မင္းသားၾကီးဆုိတဲ႔ ျမန္မာသံသီခ်င္းကုိ ၀င္ဆုိလုိက္ေသးတဲ႔ အခုထိသီခ်င္းေတြဆုိေနေသးတဲ ႔ ဘုိဆန္သူ သန္းႏိုင္ ကုိ္ကုိေယာက်ားဟုတ္ဘူးတုိ႔ ဘီလူးေခါင္းေဆာင္းတဲ႔မင္းသား တုိ႔ ေပါက္ေနျပီတုိ႔ စဥ္းစားမွာေပါ႔တုိ႔ရဲ႕သခင္မ သန္းနုိင္ရဲ႕မေဟသ ီမပုလဲ ကလည္းေရႊပုလဲသီခ်င္းမ်ားနဲ႔ ျပန္၀င္လာတဲ႔အျပင္ ငါသြားမယ္ေဟာလီ၀ုဒ္လုိ႔ေၾကြးေၾကာ္ျပီးထြက္သြားလိုက္တာ နုိင္ငံျခားကကိုျပန္မလာေတာ႔ပါ။ သူတုိ႔ အကို ကိုိစိန္လြင္ကလဲ သည္ဘက္ေခတ္မွာ က႔ံေကာ္ေ၀ဒနာ သီခ်င္းေလးကို ခ်န္ထားျပီး နုိင္ငံတာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရင္း ကြယ္လြန္သြားပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ ဟုိဘက္ေခတ္က စလုိ႔သည္ဘက္အထိေအာင္ျမင္ခဲ႔သူေတြပါ။ ေကာ္ပီေတြ ဘုိသံစဥ္ေတြ ဒစၥကိုေတြ ေဖာစ္႔တေရာ႔ေတြေခတ္စားေနခ်ိန္မွာ ျမန္မာဆန္ဆန္သီခ်င္းမ်ားကုိ ျမန္မာေတြနားေထာင္ေအာင္ ေခတ္ေျပာင္းလုိက္သူကေတာ႔……………………………………………..

ကိုေပါက္လက္ေဆာင္ အေတြးပါးပါးေလး

Leave comment commentinfo No comment & 492 views

Leave Comments

Name*

Email*
Website
Email me whenever there is new comment