ေကာက္ေၾကာင္းမဲ့နိယာမျပပြဲ (terry)
ေမးခြန္းနံပါတ္(၁)
တီးလံုးသံအဆံုး
ကကြက္လည္းဆံုးျပီ။
အေငြ႕ေတြၾကား
ေလွ်ာက္လွမ္းေနရသလို
အရာရာျပင္းရွရွနဲ႔
ေထာင့္ခ်ဴိးတစ္ခုအေရာက္
ေမးခြန္းတစ္ခုရဲ႕
ခ်ဳံခိုတိုက္လိုက္မႈကိုခံရတယ္။
(လမ္းနဲ ့ငါဘယ္သူမွားလဲ)…တဲ ့
“ငါ့ဦးတည္ခ်က္ကိုသူမဘာေၾကာင့္မျမင္ႏိုင္တာလဲ”
ေမးခြန္းနံပါတ္(၂)
သူမနဲ ့ပတ္သတ္လာရင္
ပတ္၀န္းက်င္မရွိဘူး…………
ေကာင္းကင္မရွိဘူး……..
ေလထုမရွိဘူး………
ေႏြဦးမရွိဘူး………..
တံခါးမရွိဘူး…………….
နားမရွိဘူး……………………
ပစၥဳပန္သည္
ေရေငြ႕ရုိက္ထားေသာဖန္ခြက္လို
မႈန္မႈိင္းမႈ႕တို ့ျဖင့္
မြန္းတည့္သြားသည္။
ဒါနဲ ့မ်ား……..
စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းတယ္
ဆိုေသာစကားျဖင့္
“သူမဘာေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ၾကည့္ေနရတာလဲ။”
ေမးခြန္းနံပါတ္(၃)
အသက္ရႈုသံမ်ားအား
အတတ္ႏိုင္ဆံုးခ်ည္ေနွာင္၍
ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ျဖစ္လိုက္သည္။
အို………
ဘုရား…….ဘုရား…………….
သူမမွာ……
အရိပ္ႏွစ္ခုနဲ ့ပါလား………….။
နိမိတ္ျပစကားလံုးမ်ားထဲမွ
လက္ေတြ ့ဘ၀ထဲသို ့
အျပီးတိုင္ထြက္ခြာသြားခဲ့ျပီ။
ဘယ္ေတာ့မွျပန္မလာေတာ့ရန္
က်ိန္ဆိုထားသကဲ့သို ့
ေျခလွမ္းတိုင္း၌
က်န္ရစ္သူေျခရာမ်ားအား
သူမကိုယ္တိုင္
မီးရိႈု႕ထားခဲ့သည္။
အိပ္မက္၊သူမ၊ကၽြန္ေတာ္
အခြံ(၃)ခုရွိခဲ့ဖူးသည္။
“သူမသည္အိပ္မက္ကိုသယ္ပိုးသြား၍ဘာေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္ကိုမႏႈိးပဲထားခဲ့ရသနည္း။”
(အေျဖ)
မည္သူမွမမွန္ခဲ့သလို
မည္သူမွမမွားခဲ့ၾကပါ။
အျဖစ္အပ်က္ဆိုသည္မွာ
အံ၀င္ဂြင္က်
ေဆာက္လုပ္ထားေသာ
စကၠဴဆက္ ပေဟဠိကားခ်ပ္တစ္ခုျဖစ္သည္။
သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္သည္
မ်ဥ္းေျဖာင့္တစ္ေၾကာင္းထဲေပၚ၌
မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ ခရီးသြားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
terry(8.9.2011)9:00am
[email protected]
Comment #4
ေအး ……ေကာင္းလာျပီ ကြ …လုပ္ထား…………..
ငါ့အေျကာင္း ကို သိခ်င္၇င္ ေ၀ယံ ကိုေမးျကည့္လိုက္အံုးေနာ္……..ထီေပါက္တယ္
Comment #6
သူမနဲ ့ပတ္သတ္လာရင္
ပတ္၀န္းက်င္မရွိဘူး…………
ေကာင္းကင္မရွိဘူး……..
ေလထုမရွိဘူး………
ေႏြဦးမရွိဘူး………..
တံခါးမရွိဘူး…………….
နားမရွိဘူး……………………
Comment #7
“သူမသည္အိပ္မက္ကိုသယ္ပိုးသြား၍ဘာေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္ကိုမႏႈိးပဲထားခဲ့ရသနည္း။”
Comment #8
ကၽြန္ေတာ္..ဘာမွေျပာမထြက္ေတာ့ဘူး……ဗ်ာ
………………………..
ကဗ်ာအေရးအသား.ေကာင္းလြန္းတယ္
Comment #9
အားေပးၾကတဲ့..အားေဆးမ်ားကို……
ေက်းဇူးအထူးကို…တက္ပါတယ္…ဗ်ာ…. 🙂
Comment #10
ေရးခ်င္ေဇာနဲ ့မွားသြားလို ့…ေက်းဇူူးအထူးတင္ပါတယ္။ 😀
Comment #11
so nice great..
Comment #1
သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္သည္
မ်ဥ္းေျဖာင့္တစ္ေၾကာင္းထဲေပၚ၌
မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ ခရီးသြားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
အားေပးလ်က္ ကုိတယ္ရီ . . . .