မစၦရိယ
ခ်စ္သူကို မုန္းခဲ့ရမွန္းသိတယ္။
မုန္းသူကို ခ်စ္ခဲ့ရမွန္းသိတယ္။
ပညာဆံုးေအာင္မသင္ခဲ့ရမွန္း သိတယ္။
ေမေမ့ကို ငိုေစခဲ့မွန္း သိတယ္။
Piano တီးတတ္မွန္း သိတယ္။
သိတယ္ ၊ သိေနတယ္ ။
ပန္းဆယ္မ်ိဳးထဲက ပန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား တတ္မွန္းသိတယ္။
ဒါေပမဲ့ …. အထဲက ထြက္လာရင္ ကဗ်ာမေရးရဘူး ။
ဆရာ၀န္မ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ဆိုက္ကားသမား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ရုပ္ရွင္မင္းသား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
လႊတ္ေတာ္အမတ္ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ပရဟိတသမား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
အင္ဂ်င္နီယာ ဘြ႔ဲရ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ေရွ႕ေနမ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ဇာတ္မင္းသား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ကာတြန္းဆရာ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ထာ၀ရခရီးသြား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ညေစ်းတန္းမွာ အထည္ေရာင္း ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
အရက္သမား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ဒါရိုက္တာ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
အဆိုေတာ္မ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ေရႊ႕ေျပာင္းလုပ္သား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
လူရႊင္ေတာ္ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ပရိုဂရမ္မာ ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ျပည္႔တန္ဆာေခါင္း ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ဂစ္တာသမား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
နိုင္ငံျခားသား ၊ ေရးလို႔ ရတယ္ ။
နို႔ေပမင့္ …. ဟဲ ဟဲ အထဲက ထြက္လာရင္ ကဗ်ာမေရးရဘူး။
အခ်င္းခ်င္းေတာ့
ျဖဳတ္မယ္ ၊ ကင္မယ္ ၊ ပါးပါးလွီးမယ္ ၊ နွစ္ျပန္ေၾကာ္မယ္ ၊ ခ်င္း(ဂ်င္း)ထည္႔မယ္ ၊
သုပ္မယ္ ၊ နံနံပင္အုပ္မယ္ ၊ အခ်ဥ္ရည္ဆမ္းမယ္ ၊ အသည္းပံုပန္းကန္နဲ႔ ထည္႔ေပးမယ္ ။
ဒါေပမဲ့ …. စိတ္ခ် ။
အထဲက ထြက္လာရင္ ကဗ်ာမေရးရဘူး။
ယာဥ္စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးက ေ၀တဲ့
လက္ကမ္းစာေစာင္ထဲက စာသားနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ ….
ဘာတဲ့ ………. ထြက္လွ်င္ မေရးရ ၊ ေရးလွ်င္ မထြက္ရ ။
ဒီမွာ တစ္ပုဒ္ ၊ ကဲ.. ဟိုမွာတစ္ပုဒ္ ၊
ကဲ … အေ၀းက ေစာ္ ဖို႔ တစ္ပုဒ္ ၊ကဲ … အေတြးက ေပၚ လို႔ တစ္ပုဒ္ ၊
အင့္…ေခါင္းကိုက္တာ တစ္ပုဒ္ ၊ အင့္ .. ေျမာင္းနႈိက္တာ တစ္ပုဒ္ ၊
ကိုင္း … ေယာင္ယမ္းတာ တစ္ပုဒ္ ၊ ကိုင္း … ေထာင္ပန္းတာ တစ္ပုဒ္ ၊
ေရာ့ ..အျမီွးေျမွာက္တာ တစ္ပုဒ္ ၊ ေရာ့ … အီးေပါက္တာ တစ္ပုဒ္ ၊
အထဲကို ထည္႔ေပးလိုက္သူေတြေတာင္အဲ့လိုေရးေနတဲ့ ေခတ္မွာ
အထဲက ထြက္လာရင္ ကဗ်ာမေရးရဘူး ။
နာက်ည္းခံျပင္းျခင္းအနုပညာ ဆိုတာ
ျခင္ေထာင္ထဲမွာလည္း ေတြးယူလို႔ရတယ္လို႔
ထင္ေနသူေတြက
ဓမၼသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ေၾသာ္ခက္စၾတာၾကီးနဲ႔
ဆိုသလို ေပ်ာ္ရႊင္ညီညာ ဆိုေနတုန္းပဲ ။
အ .. ထဲ .. ထြက္ .. လာ .. ရင္ .. ကဗ်ာ မေရးရဘူး ။
—————————————– ဟိန္း( 19.8.12 ) —
( ေၾသာ္ခက္စၾတာ = Orchester = သံစံုတီး၀ိုင္း )
ခရမ္းရိပ္မဂၢဇင္း ၊ စက္တင္ဘာ ၊ 2012
Comment #1
Wow.
really amazing.
nice